Friday, 18 May 2012

broadband baru :)

asalammualaikum :)

hari nie ayah jiha blikan jiha bb bru,ingatkan laju
rupanya,,TIDAK!slow mcm siput
nak mcm bb akak :( laju
tak nak bb nie,,tapi akak pnya dah lma jiha punya baru lagi
sayanglah pulak kalo nak tukar gan dia
SLOW,,SLOW,,SLOW :(
sakitnyew ati..kalau korang macam mana??
nak tkar atau nak guna yang baru nie
haraplah bila dah selalu guna dia cepat skit
jadi macam harimau,,aauumm!!! :D
hehe,,k lah i have to go
see you next post:)

1 comment:

hAnny rYukyu , said...

ala untung lah ayah beli kan , dari aku , bb sendiri pun tak derk aw , berstukur lah jiebay ~